maandag 30 september 2013

Labello Pure & Natural - Kamille & Calendula


 
Al een tijdje heb ik deze Labello bij mij in de kast liggen. Ik had hem bij mijn laptopspullen besteld bij Wehkamp. Toen deed een kortingscode het pas bij een bepaald aantal euro's wat dus nog maar een paar cent scheelde met mijn bestellen. Ik zocht het goedkoopste op wat ik kon vinden en dat was deze Labello. Onderlaatst bedacht ik me dat ik hem nog in de kast had liggen en besloot hem te gebruiken. Ik was hier toch wel erg tevreden over en besloot er een artikel over te schrijven. Benieuwd? Lees dan even verder.

 
 
Wat Labello zelf zegt over dit product
 
Kunnen je gevoelige lippen best wat verzorging gebruiken? Deze ongelooflijk zachte formule zonder conserveringsmiddelen kalmeert gevoelige, geïrriteerde lippen. Natuurlijke jojoba en natuurlijke sheaboter voeden en hydrateren de lippen langdurig, terwijl kamille en calendula ze kalmeren en zacht maken. Voor stralend gezonde lippen.
 
 
De ingrediënten





De geur

De geur is redelijk kruidig, maar ik had ook niks zoets verwacht. Persoonlijk moest ik er even aan wennen, maar dat is ook zo gebeurd als je ziet wat het resultaat is.


Ervaring

Op deze foto kun je ziet hoe mijn lippen eraan toe waren voordat ik met Labello begon te smeren. Zoals je kunt zien zijn ze echt heel erg droog. Zo droog zelfs dat er een soort van deuken in mijn lippen ontstaan zijn. Tijd dus om wat Labello te gebruiken. 

Zo zagen mijn lippen eruit nadat ik de Labello één keer aangebracht had. Ik denk dat ik hier de Labello 5 minuten eerder aangebracht had. Je kunt zeker verschil zien. Mijn lippen zien er een stuk verzorgder uit en voelen niet zo droog meer. Ook zijn die 'deukjes' een stuk minder geworden. Mijn lippen zijn inmiddels heerlijk zacht en ik kan niet meer stoppen met het smeren met deze Labello.
 
 
 
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je niet kunt blijven smeren met bijvoorbeeld een Labello of wat vaseline o.i.d? Ik ben erg tevreden over dit product en hij is inmiddels in mijn tas beland. Hierdoor blijf ik de hele dag door smeren. Deze Labello kocht ik bij Wehkamp voor €1,52. Dit is een stuk goedkoper dan in de winkel.






~Liefs Sandra



2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!