maandag 4 november 2013

Subtiele roze ooglook

Nu ik steeds meer make-up heb merk ik dat ik geneigd ben om steeds naar dezelfde producten te grijpen. Ik besloot om mezelf te dwingen bepaalde producten die ik al lang niet gebruikt heb te gebruiken. Vandaag voor jullie een budget ooglook met producten die ik al een tijdje niet gebruikt heb. Benieuwd? Lees dan even verder.

Ik koos ervoor om twee mooie mono oogschaduws van Catrice te gebruiken. Een mooie roze oogschaduw met veel glitters (110 Gilbert's Grapefruit) en een bruine kleur (400 My First Copperware Party). Dit zijn de enige twee oogschaduwkleuren die ik gebruikt heb. Het is dus erg makkelijk om te maken.
 
 
Als eerste bracht ik de roze kleur aan op mijn bewegend ooglid tot net boven mijn crease. Daarna heb ik de bruine kleur ik mijn buitenste ooghoek en in mijn crease aangebracht. Dit heb ik goed vervaagd. Voor de rest heb ik voor deze look wel producten gebruikt die ik normaal ook gebruik. Ik heb mijn favoriete eyeliner van Catrice (010 Dating Joe Black) gebruikt en een simpele zwarte mascara. Het is een simpele ooglook die goedkoop en erg snel te maken is.
 
 
Heb jij veel producten in je stash liggen die je amper meer gebruikt? Wat doe jij eraan om deze producten alsnog te gebruiken?
 
 
 
 
~Liefs Sandra 
 

4 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik heb heel veel producten die ik weinig gebruik. Zo af en toe loop ik alles na en kijk ik wat ik wer zou kunnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Soms zie ik ze dan liggen en vind ik het zonde als ik ze niet gebruik. Dus zo heel af en toe doe ik ze dan nog op. Of als ik er echt met tegen zin naar kijk gooi ik het weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie look! Ik heb die roze oogschaduw ook, ik moet hem misschien vaker gaan gebruiken want het is echt een prachtige kleur! x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!