maandag 20 oktober 2014

Nagellak swatches: Barry M Majesty


Er is een lakje dat ik al een tijdje heb en echt prachtig vind. Ik dacht dat ik jullie van deze al een keer de swatches had laten zien, maar dat bleek niet zo te zijn. Het is een prachtig budget lakje waar jullie vandaag de swatches van kunnen zien. Benieuwd? Lees dan even verder.
 
 
Het lakje is echt prachtig en brengt gemakkelijk aan. Het droogt heel snel en met twee laagjes dekt hij al perfect. De kleur vind ik erg mooi, deze komt nog beter uit doordat het lakje wat structuur bevat waardoor er meer 'diepte' in zit.
 


Deze foto is onscherp, maar hier zie je wel al die glitters. In de zon is dit lakje op zijn best. Je ziet dan overal glitters en twinkelingen. Het lijkt een heftig lakje, maar de kleur zorgt ervoor dat het toch een stuk subtieler is dan een knalrode nagellak.
 
 
Zou jij dit lakje dragen of kies jij toch liever voor een rode/roze nagellak?
Dit lakje is o.a. verkrijgbaar in de Miss Lipgloss webshop voor een prijs van €5,35.
 
 
~Liefs Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!