vrijdag 22 mei 2015

LOOK: Fris & Fruitig

Nu ik fulltime werk, merk ik dat ik redelijk lui ben geworden wat make-up betreft. Vaak ga ik zonder make-up de deur uit en veel verder dan wat eyeliner en mascara kom ik niet. Ik had weer eens zin om een mooie ooglook te maken met neutrale tinten. Benieuwd? Lees dan even verder.
Ik pakte weer eens het In The Buff palette van W7. Deze bevat allemaal mooie neutrale tinten. Je kunt er enorm veel kanten mee op en vandaag maak ik een neutrale, niet al te zware broze look.
 
Kleur nummer 3 bracht ik aan over mijn gehele bewegend ooglid. Met een linerkwastje bracht ik hem ook nog aan onder mijn onderste wimperrand. Hij lijkt redelijk donker, maar als je hem goed blendt valt dat reuze mee. Een lichte kleur met shimmers (2) bracht ik met een fluffy kwast lichtjes aan in mijn binnenste ooghoek. Dezelfde kleur die ik over mijn gehele ooglid had aanbracht bracht ik met een stevige puntige kwast ook aan in mijn buitenste ooghoek en in mijn crease. Vervolgens blend je dit met een fluffy kwast goed uit. Met een donkerbruine kleur (4) die net een tintje donkerder is doe je precies hetzelfde. 
 
 
Mijn wenkbrauwen tekende ik bij met een wenkbrauwpoeder uit een wenkbrauwpalette van Essence. Eén lichte matte highlighter (1) ,ook uit het W7 palette, bracht ik aan op mijn wenkbrauwbot. Met een bruine eyeliner van Paris Memories zette ik een hele dunne eyeliner. Nog een likje mascara en je ooglook is af.
 
Een look zonder lipstick kan natuurlijk niet. Op mijn lippen bracht ik één lipstick aan uit de nieuwe lipstick collectie, namelijk Come Naturally. Dit is een mooie subtiele oudroze lipstick, die toch niet helemaal nude is.
 
De uiteindelijke look is een neutrale look geworden die toch subtiel aanwezig is. De dunne eyeliner is een keer wat anders en zorgt voor een frisse en open blik.
 
Zou jij deze look kunnen dragen? Wat zou je eraan veranderen?
 
 
 
~Liefs Sandra
 
beautybySandra

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!