donderdag 6 augustus 2015

BornPrettyStore: Ketting & Elastiek met strik


BornPrettyStore is een webshop waar ik al wel vaker wat van had gehoord. Het is een webshop vol budget make-up en sieraden. Ik kreeg een aantal mooie items opgestuurd die ik graag met jullie wil delen. Benieuwd? Lees dan even verder.

Het eerste item is een subtiele chique ketting (€5,23). Het bestaat uit vijf bloemetjes met een steentje die met elkaar verbonden zijn door middel van gouden ringetjes. De rest van de ketting bestaat uit een zwart koort waar ook een aantal gouden details in zijn verwerkt.
 
De ketting combineer ik het liefste met een wat lagere ronde hals en een shirt met zo min mogelijk kleur, maar dan wel weer wat fellere lippen. Dan vind ik hem het mooiste uitkomen. Het is een mooie subtiele ketting die een 'standaard' outfit toch net wat opfleurt.
 
Het volgende product is iets wat ik bij anderen altijd erg gaaf vind staan, maar zelf nog nooit geprobeerd heb. Het is een haarelastiek met een strik eraan. Ik heb hem ontvangen in het zwart met witte stippen, maar hij is in nog veel meer kleuren verkrijgbaar voor €0,90.
 
Het is een item wat bij mij nogal snel kinderlijk en cheerleaderachtig overkomt, maar als ik hem combineer met een felle lipkleur en wat zwaardere oogmake-up vind ik hem echt geweldig! Hij zorgt ervoor dat een normale staart er gelijk veel leuker uitziet. Zelf vind ik hem leuk in combinatie met een hoge staart, maar met een wat lagere staart staat hij ook erg leuk en is hij wat minder opvallend.
 
Beide items vind ik erg leuk, maar mijn absolute favoriet is toch wel dat haarelastiek. Het is echt eens een keer wat anders. Je kunt deze en heel veel andere budget sieraden en make-up in de webshop van BornPrettyStore vinden. Met de code: ROZT10 krijg je ook nog eens 10% korting op alle producten.
 
Ga jij gebruik maken van de kortingscode?
 
 
 
 ~Liefs Sandra
 
Follow

1 opmerking:

  1. Leuk hoor! Het strikje in je haren staat ook echt goed :) ben dol op strikjes haha. Ik kende de winkel nog niet, ik ga even kijken!

    Fijne dag! Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!