maandag 3 augustus 2015

DIARY: Minion, Regen & Hardlopen

Afgelopen week hoefde ik maar twee dagen te werken en heb daardoor veel voor mijn blog kunnen doen, wat echt heerlijk was. Ook kocht ik een Minion en ging ik een aantal keer hardlopen. Dit ging heel goed en hoefde op een lang stuk maar twee keer te stoppen. Benieuwd naar mijn week? Lees dan even verder.


Zondag
Zondag wilde ik koste wat het kost in de tuin op een ligstoel wat werken aan mijn blog. Dit resulteerde dat ik met lange mouwen en een kleedje buiten zat, maar wel op de ligstoel.

's Avonds had ik echt zin in een Radlertje. Ik pakte de variant met grapefruit uit de koelkast. Die is echt zo lekker!


Maandag
Een nieuw groot wenkbrauwpotlood. Dat werkt toch wel een stuk fijner dan zo'n klein stompje.

Ik heb een nieuwe sleutelhanger gekocht. Hoe leuk is deze mini Minion.

Maandag werkte ik de hele dag. Toen ik naar huis reed viel me op dat mijn tank toch wel erg leeg was. Toch maar gauw even tanken.

Een dag werken hakt er toch wel even in. Op de bank voor de televisie werk ik nog wat aan mijn blog.

Wakker worden en nog een gedeelte van een video uploaden.

Blegh wat is het slecht weer zeg... Ik ben al die regen zo zat, als het maar droog is en ik buiten kan zitten.




 In het kleine stukje van huis naar de auto al helemaal drijfnat geregend. Handig zo'n leren broek waar gelukkig alles op blijft liggen.

Na een lange dag werken weer terug naar huis. Het laatste waar ik dan zin in heb is een half uur stilstaan in de file. 


Woensdag

Ik was vroeg wakker en voelde me helemaal uitgerust, zo heb ik het het liefste!

Ik bestelde samen met mijn moeder een aantal spulletjes bij de H&M. Vlak na de bestelling zag ik dat alle items die ik besteld had al uitverkocht waren. Just in time!

Ik had gehoopt op mooi weer en een dagje heerlijk in de tuin werken, maar dat mocht helaas niet zo zijn. De regen kwam met bakken uit de hemel zetten...

Gauw naar de auto gerend en op naar de winkel om wat boodschappen te doen voor mama.
 
 
Donderdag


Donderdag was een dag waarin ik veel artikelen wilde schrijven, maar eerst de dag beginnen met een aantal vlogs kijken.
 
Babyface hahaa. Heerlijk heel de dag zonder make-up artikelen zitten schrijven.
 
 
Vrijdag
Ik begon de dag met de laatste 10 minuten van het laatste seizoen van Homeland. Ik had die de dag ervoor nog niet afgekeken. Wat een geweldige serie is dat zeg.
 
Daarna at ik onder genot van een nieuwe aflevering van Orange Is The New Black een beschuitje met jam.
 
Ik moest nog een aantal foto's maken en aangezien mijn broertje niet thuis was gebruikte ik mooi zijn kamervloer daarvoor.
 
Mama kwam toen ik druk aan het schrijven was een bakje met kersen brengen, lief!
 
Het OITNB virus heb ik ook weer te pakken. Ik vind de serie zo leuk dat ik nog een aflevering keek.
 
Ik kreeg een heel leuk pakketje van E.L.F. Hiervan zie je binnenkort nog een Unboxing.

De ouders van mijn vriend zijn op vakantie gegaan en wij vertoeven nu bij hem thuis. Ik pakte voor het eerst in lange tijd mijn e-reader erbij.

We waren inmiddels weer even bij mij thuis en ik besloot om het stuk naar mijn vriends huis te gaan hardlopen. Dat is ongeveer een stuk van 5,2 km en dat ging echt verassend goed!

Zaterdagochtend bakte mijn vriend een eitje terwijl ik nog wat artikelen schreef. Dit is een roerei met wat kipkruiden en curry, echt een heerlijke combinatie!

Ik werd goed in de gaten gehouden door de poes bij mijn vriend thuis. Ik wil jullie even voorstellen dit is Siepie een prinsesje van 20 jaar oud die dement is en het vergeet dat ze net gegeten heeft met als gevolg dat geen enkel eetbaar object veilig is en ze de hele dag loopt te miauwen om eten, maar het is wel echt een lief beestje.

Buiten heb ik nog even een artikel geschreven, maar het was zulk lekker weer dat ik gauw de schaduw uit wilde.

Ik pakte mijn e-reader en installeerde mezelf heerlijk in de hangmat in de tuin.

Siep houdt niet van foto's.

Wel volgt ze je overal. Hier lag ik bij mijn vriend op bed een serie te kijken en werd ik nauwlettend in de gaten gehouden.

Ook tijdens het koken moet je je eten volop verdedigen.

En elk schaaltje wordt uitgelikt als je even niet oplet. Hier at ze de restjes spinazie maar spaghetti slierten vallen ook goed in de smaak...

We gingen nog even naar mijn huis toe en ik besloot om het stuk weer naar huis te rennen. Dit keer had ik maar twee stops nodig. Ik was stiekem zo trots!

's Avonds hadden we wat vrienden uitgenodigd en hebben we gezellig wat gekletst met een paar toastjes erbij.

Dat was afgelopen week alweer. Aankomende week moet ik maandag en dinsdag (helaas) de hele dag werken. Woensdag wil ik weer wat foto's maken voor mijn blog en donderdag gaan we waarschijnlijk lekker naar het strand toe.
 
Ga jij aankomende week nog wat leuks doen?

 
 
 ~Liefs Sandra
 
Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!