maandag 10 augustus 2015

DIARY: Series, Lekker Eten & Dromen Die Uitkomen

Afgelopen week vloog weer voorbij. Ik werkte maar twee daagjes en woonde de rest van de week praktisch bij mijn vriend omdat zijn ouders op vakantie zijn. Eindelijk begon ik aan iets wat ik al lang heel graag wil. Ook ging ik heerlijk naar het strand toe en was mijn vriend zo lief om wat outfitfoto's te maken. Benieuwd? Lees dan even verder.

 
 
Zondag

's Ochtends met de auto naar mijn huis toe om gezellig bij paps en mams koffie te gaan drinken.
 
Tegen de middag gingen we weer terug. Het was toch wel erg warm en we besloten heerlijk naar het strand te gaan. Hoe fijn is het dat er bij ons een strand(je) op een paar minuten fietsen zit.
 
Eenmaal terug was ik heel moe en voelde ik me slap. Ik pakte er een koekje bij. Ik at voor het eerst in lange tijd weer een keer Oreo koekjes. Deze had ik 1x eerder op, dacht ik, en toen vond ik ze echt niet lekker. Al denk ik dat ik toen toch wat anders op heb, want deze vond ik stiekem toch wel erg lekker.
 
Nadat ik 1,5 uur op de bank had liggen slapen kwam mijn vriend met een verassing. Hij had chocoladecakejes gebakken en er zelf een caramelsaus bij gemaakt. Dit in combinatie met vanille ijs en slagroom was echt heel lekker!

Maandag
De week was, helaas, weer begonnen en dat betekende dat ik weer twee dagen moest werken. Ik at wat crusli met yoghurt als ontbijt.

Hoe mooi is deze lipkleur? Het is een lipliner van Catrice waar je binnenkort meer over kunt lezen.
 
Na eten besloten we om een softijsje te gaan halen. Ijsje? We kregen een enorm softijsje. Wel erg lekker, maar toch wel een beetje veel.

We hadden en ananas gekocht en besloten die aan te snijden. Hij was alleen echt enorm vies. Hij rook al niet echt lekker, maar dat deed hij in de winkel al dus we hadden nog goede hoop. Hij smaakte heel muf en naar grond of zoiets. Echt zonde, hij is zo de prullenbak in gegaan.

Nog even een aantal outfitfoto's maken waarbij mij zonnebril helaas gesneuveld is... Ik had hem op het dak van de auto gelegd en je raadt het waarschijnlijk al, we zijn weggereden zonder hem eraf te halen... Zo zonde, binnenkort toch maar weer een keer naar de Primark dus hahah.

Op bed nog even Spuiten en Slikken op reis kijken en dan gauw gaan slapen, zo'n dag werken hakt er toch best wel in.


Dinsdag
Naar mijn werk toe rijden in een grote regenbui. Dan is het stiekem niet zo erg om te werken.

Eenmaal thuis wat gegeten om vervolgens nog wat outfitfoto's van de dag ervoor te bewerken.

Mijn blogger berichten exporteren. Wat zou ik toch aan het doen zijn?

's Avonds reed ik naar huis toe om even een nachtje thuis in mijn eigen bedje te slapen.


Woensdag
Woensdag was een rustig dagje en heb ik heerlijk wat aan mijn blog gewerkt. Ik speelde weer wat met mijn make-up en daar kwam een groen met geel en blauwe look uit.

De rest van de middag heb ik mijn e-reader erbij gepakt en heb ik wat gelezen.

's Avonds ging ik weer naar mijn vriend toe en heb ik buiten nog even wat foto's bewerkt om daarna lekker op de bank nog wat tv en series te kijken.

Donderdag

 
Kiwi! Al een tijdje geleden dat ik dat gegeten had, maar toch wel erg lekker.
 
We zijn de hele dag naar het strand in Hellevoetsluis geweest, maar ben daar vergeten foto's te maken. Eenmaal thuis schrijf ik nog even een artikel onder toeziend oog van Siep.


Vrijdag
Vrijdag was een dag waarbij ik heerlijk heel de dag thuis in een ligstoel aan mijn blog heb gewerkt. Wel in de schaduw, want het was best wel warm.

We hadden weer Kip Kerrie Pikant. Die is echt zoo lekker!

Een perenijsje voor de afkoeling.

Mijn vriend maakte heerlijke wraps. Hij kan echt goed koken :)


Zaterdag





Zaterdag was een heerlijk rustig dagje. Ik keek de laatste afleveringen van Orange Is The New Black. Wat een geweldige serie is dat zeg. Daarnaast heb ik buiten nog wat gelezen en voor de rest vrij weinig gedaan.

's Avonds op de bank een filmpje kijken en een beetje vroeg naar bed toe. Ik was echt doodmoe.


Dit was mijn week alweer. Aankomende week moet ik weer twee dagen werken, net zoals afgelopen weken en voor de rest heb ik nog niet echt plannen. Lekker rustig :)

Ga jij nog wat leuks doen deze week?



~Liefs Sandra
 
Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!