zaterdag 8 augustus 2015

WISHLIST: H&M Beauty



Een aantal maanden geleden kondigde H&M aan dat er een nieuwe lijn met beautyproducten uit zou komen. De producten zagen er veelbelovend uit. Daarna heb ik er vrij weinig meer over gehoord en toen ik op de website rondkeek zag ik dat die lijn al te bestellen is. Vandaag een wishlist met producten die ik graag zou willen uitproberen. Benieuwd? Lees dan even verder.

 
 
V.l.n.r. Rosy Brown, Sunrise Pink & Pink Coral - € 7,99.
Als eerste deze prachtige blushes. Ze zijn verkrijgbaar in heel veel verschillende kleurtjes. Ik heb mijn favorieten eruit gezocht. De verpakking alleen al ziet er echt luxe uit. Naast deze poederblushes zijn er ook crèmeblushes verkrijgbaar, die zitten in een witte verpakking. Ik hoop echt dat deze blushes goed gepigmenteerd zijn, dan zijn het echt juweeltjes.
 
V.l.n.r Centre of Attention, Gauzy Mauve & Storyteller - € 7,99
Ik heb een soort haat-liefde verhouding met lipstains. Ik vind het fijne producten omdat ze lang blijven zitten, maar ze moeten wel gelijkmatig slijten en niet dat er nog een aantal 'stukken' op je lippen blijven zitten. Deze kleurtjes zien er echt prachtig uit en ik ben erg benieuwd hoe goed ze blijven zitten.

Smoky Nudes Palette - € 12,99. Transparante poeder - € 9,99. Eyeliner Poolside & Fireworks € 5,99.
H&M heeft ook een aantal palettes geïntroduceerd die er veelbelovend uit zien. Vooral de variant met nudetinten zien er prachtig uit. Daarnaast ben ik ook benieuwd naar de doorzichtige poeder en de vloeibare eyeliners. De eyeliners zijn in een aantal mooie kleurtjes verkrijgbaar. Tegenwoordig zie je bijna geen budget gekleurde eyeliners voorbij komen, dit terwijl ik het wel erg leuk vind.
 
Lipstick Sakura & Haute Pink - € 9,99. Velvet Lip Cream in Pep Talk & Enchanté - € 7,99
De laatste tijd ben ik helemaal in-to de lipproducten en dan het liefste mooie felle kleurtjes voor in de zomer. De verpakkingen van deze lipkleurtjes zien er al prachtig uit en dan zijn er ook nog zoveel verschillende kleurtjes verkrijgbaar. I want all of them!

Dit zijn de producten waar ik erg benieuwd naar ben. Naast deze producten zijn er nog veel meer producten aan het assortiment toegevoegd. Ben je benieuwd naar de rest van de beautyproducten? Dan moet je zeker even de beautyafdeling in de webshop bezoeken.

Naar welke beautyproducten ben jij benieuwd?



~Liefs Sandra

Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Elke reactie lees ik met erg veel plezier!